Ik persoonlijk heb alleen ervaring met
Proximus, maar die kan ik ook echt wel aanbevelen!
Voor alle verschillende onderdelen, maar zeker de
televisieopties ga je wel kunnen appreciëren als nederlandstalige familie in Wallonië. Je kunt Proximus namelijk in heel België krijgen, maar zelf bepalen of je het in het nederlands of in het frans wilt hebben. Kies je voor nederlands, dan zijn alle films die je zou huren in originele taal met nederlandstalige ondertiteling. Dat is echt leuk! Telenet weet ik trouwens niet eens of je dat wel kunt krijgen in Wallonië, een paar jaar geleden in ieder geval niet. Wij wonen zelf ook in Wallonië.
En Proximus heeft een heleboel andere voordelen. Zo hebben wij ondervonden dat zij toch wel het
beste gsmbereik hebben in heel België (ehh, moet je ook een gsm-abonnement hebben?) en is het
internet toch wel goed.
Nu, als je gaat googelen, lees je wel een hoop negatiefs maar dat is ook wel omdat de mensen nooit positieve reacties spontaan plaatsen, alleen negatieve... Daar zou ik me dus zeker niet op baseren.
Proximus kun je nemen gewoon door naar Proximus zelf te bellen, maar als je net dat beetje meer service wilt, raadt ik je aan om via een
onafhankelijke partner van Proximus te gaan. Die bieden exact dezelfde producten van Proximus aan de zelfde prijs, maar met net het persoonlijke contact dat je mist bij Proximus zelf. Enfin, het maar op het einde van de rit niet uit, dus zie maar hoe je het doet.